16.07.2012

Sommerstemning og co.







...Lige et bredt udsnit af ting, mit kamera har fanget de sidste par måneder. 

 Her er et bevis på, at i hvert fald én sommerdag har indfundet sig i år. Svanemøllen Strand var proppet til randen, og selvom man måske ikke kan se det på billedet, så VAR der vitterligt ikke plads til ét ekstra tæppe.

Min veninde Cecilie (hun holder dig up to date med make up, skønhed og rejser på Beautyblock.dk) og jeg var forbi Carlsberg-området en nat på vej hjem fra byen. Vi skulle lige ha' en tur i de mange mange reb, der hænger ned fra loftet..
 Det er ikke nemt at lege Mowgli i stilletter, selvom Cille gør et ihærdigt forsøg.

Og så er der vores part time bureau-hund Rose. Hun er nok den sødeste hund i verden.  Og den mest stille og kæle-syge.

Og en udsigt over søerne i Kbh, den aften, finalen i fodbold-EM blev afholdt. Julie og jeg syntes det var sjovere at sidde og drikke kakao og spise kage og se solen gå ned, end at se bold.

For en gangs skyld har jeg bikset noget krea-agtigt sammen. Henriette havde fødselsdag, så jeg bagte bl.a. cookies til hende og puttede dem i denne fine krukke fra Tiger, og puttede gavepapir rundt om. 

...Og så er der altid fotogene Nyhavn på en søndag. Hvor en stor-vinkende Prins Henrik og hans ligeså store vom pludselig kom sejlende forbi.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar