17.07.2012

Nationen anno 2012

Vi vil så gerne læse om os selv. Pille i vores navler, kan man kalde det. Vi kan også vældig godt lide at pille i andres navler. Det må være derfor, hverdags-blogs er så populære.

Se hvad jeg har spist. Se hvad jeg har på. Se mine venner. Se hvor jeg har været.

Det virker. Vi sluger det råt. Og jeg forsøger ihærdigt at gøre alle blogger-damerne kunsten efter. Det er bare lidt svært, synes jeg, at få mit gennemsnitsliv til at ligne en million.

Well. En dag skal læserne nok flokkes og Sige Det Videre i munden på hinanden.

Nåmen Danmarks Statistik har været ude at pille i nationens navler til den helt store guldmedalje.
Du kan læse om Gennemsnitsdanskeren anno 2012, hvis du klikker på linket. 

Hvad tror du fx flest danskere hedder? Hvor gamle skal vi være, når vi føder første gang, hvis vi skal passe ind i gennemsnittet? Hvor tager vi på ferie?

En smart guideline til dig, der vil vide, hvordan du undgår at være normal.
Eller til dig, der derimod nødigt vil skille dig ud.
Eller til os, der bare synes, det er vidunderligt at læse om os selv.

God tirsdag derude.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar