20.03.2012

Sådan skal du ikke præsentere din webtekst (det syn's jeg i hvert fald ikke..).

Det kan godt være, jeg er storforbruger af ord og har svært ved at holde igen.
At jeg er dårlig til at skyde overskrifter ind, og burde forskønne det hele med flere billeder, osv.

Men jeg har fundet nogen, som topper listen over 'sådan præsenterer du IKKE din webtekst' (ja, sådan en liste lavede jeg lige.. Der er kun én dræbertekst shortlistet til førstepladsen so far..)

Afsenderen af dræberteksten, som ingen gider læse, er endda Wired. De burde vide bedre. 









Orker man det? Blir det bedre af, at artiklen er ca. lige så lang som Valby Bakke en mandag morgen i modvind (opadgående retning)? 


Bedøm selv: http://www.wired.com/magazine/2010/03/ff_tablet_levy/


... Ok, der er rimelig mange kommentarer på artiklen.. Hm. Må jo være fordi den er interessant altså. Æj.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar