01.10.2010

"IIIIIII'm still standing..."

- det her indlæg er ikke et rigtigt ét, det er bare en indskudt sætning om, at jeg ikke har glemt min blog, selvom der ikke sker en ski' herinde p.t. Jeg er såå glad for, at jeg nu har tre (tre!!) faste læsere af min blog - tak til jer, det er skønt! Så skønt, at man får lyst til at ta' til London og fejre det ;)

Bare så i ved at jeg stadig er i live, og at intentionen sådan set stadig er at skrive mindst et indlæg om ugen.
..Skal bare lige finde opskriften på, hvordan man holder op med at sige 'ja' til alt og alle altid, og finder lidt tid til sig selv og de ting, som også er vigtige at bruge tid på. Fx det her blog-projekt.
Og det her indlæg gælder ikke for et rigtigt ét, for det er hverken sjovt, tankevækkende, oplagt til diskussion eller noget - men bare et livstegn så man ved, at jeg ikke er død eller lignende (hvad dette 'lignende' sku' være, ved jeg så ikke lige..).

HejHej.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar