09.10.2010

(festlig)Frustrations-udrensning, part 2. Nu med foto.

Fredag d. 8. oktober:
Har tilbragt en hel aften først i bowlinghallen, hvor man (okay, JEG..) lissom ikke rigtig brillierede med noget som helst af blærerøvs-værdi og derefter på Heidis i Odense, hvor mine geniale kollegaer og jeg (og en maasse andre branchefolk - og også helt almindelige mennesker) festede på tyroler-måden.

Sorry for en meget lang sætning, ovenfor. Det er ikke altid til at styre.

Herlig aften. Masser af kolo-enorme literøl-krus som(sjovt nok)var fyldt med øl - hele tiden.

Når man så er fyldt til randen med øl - og det ER man før eller siden - fri-bar konceptet er forbi og pøblen begynder at mænge sig, ja så planlægger vi at ta' på Boogie's.
Genial idé, tænker vi, da det plejer at være en succes. Men ak!
De dumme entréfolk på Boogie's synes ikke at de har plads i garderoben til vores tunge tasker - men ta' penge for at lukke os ind kan de dog godt overkomme. Flot.

Jaja. Dét har jeg lissom stået model til før, og ingen af os gider at gøre det igen, så festen slutter på Peach Pit med ret god pizza as usual, og Thomas' meget røde øjne som siger, at nu er det sengetid.

Træls som Boogie's formår at tage penge for at levere elendig service - hvad er dét for et koncept?  Desværre er det set før. Hos TDC fx. Eller PostDanmark. Eller DSB eller Odense Taxa. Eller på A-bar. Eller... (nu bli'r vi lidt trætte, ikk'?).

Men genial fest, som godt må gentages, tak :)



Mig, som tilsyneladende tror, at jeg er en Bond-babe i tyrolerland og at øllen hér er en dirty Martini - at dømme ud fra det wannabe 'for-kendt-til-det-her-sted' look jeg fører.
Henriette ser lidt beklemt ud. Hun er nok bare fortvivlet over mig, som kan tro, jeg ser classy ud med en motherfucker af en øl i hånden. Det kan man jo lissom ikke.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar