11.10.2010

Hvorforditoghvorfordat.. et stykke med bla bla bla

Er jeg den eneste, der undrer mig over, hvorfor skriften i spørgsmålene og svarene i 'Hvem vi være millionær' er bittesmå? Hvem forventer de, kan læse dét? Og tusind andre ting på tv, som er alt for småt.

Undrer mig også sommetider over, hvorfor det generelt (som i 'altid') er mænd, der speaker til reklamer om shampoo, der klart henvender sig til kvinder. Prøv at lægge mærke til det, den er go' nok (æh, eller få et liv..).

Og er jeg den eneste, hvis lejlighed bliver støvet til, nærmest allerede DAGEN efter, at jeg har straffet den med støvsuger og klud?

Noget jeg GODT forstår er, hvorfor jeg lige har skrevet et mere eller mindre meningsløst og lallet indlæg på min blog. ... det er fordi der ligger en gammel sur mand af en engelsk oversættelse og venter på at blive lavet.
Jeg kan jo begynde med at oversætte ovenstående til 'overspringshandling' .. :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar