09.07.2011

København: 1. date.

Bang! Bachelor-opgave blev afleveret og er bestået med et FAB resultat, og jeg er derfor pludselig sådan én, som er uddannet. Rigtigt uddannet. Det er da lidt vildt. Prøver det lige af:

'Lotte Skovsted - BA i International Virksomhedskommunikation m. engelsk og medier'.
Nice. I like.

...and it goes on:
Men en ting som er lige så nice er, at jeg netop har pakket mit liv ned og sat det på stand-by hos Boxit og er rykket til ho'dstaden, hvor mit dejlige liv skal leves fremover. Jeg flytter ind i en stooor lejlighed i Valby om en uge, og sjældent er projekt 'lejlighedssøgning i kbh' gået SÅ easy-peasy. = Tak til Facebook (sorry, Facebook, at jeg svinede dig lidt i mit sidste indlæg).

Status p.t. er, jeg befnder mig i Ørestaden i en hr. og fru Danmark-konstellation med Thomas (alternativet var at bo hos de gamle i 14 dage..) i en 1-værelses lejlighed vi har lånt. Det er hammerhyg'ligt, og pludselig forstår jeg godt, at kærester flytter sammen i ny og næ.
Meeen jeg er stadig fortaler for, at den slags ta'r sin tid. Livet er langt, og der skal NOK blive tid til at indgå i symbiose, spille matador hele dagen, eller ta' i Bonbon-Land. ..sidstnævnte lugter godt nok af far, mor og børn, hva'?..

1. date med æh, Holme-Olstrup?..
Ikke desto mindre var selveste Bonbon-Land målet for en af mine første dates med Kbh. Og to be honest, så ligger Bonbon-Land jo langt fra i Kbh, men derimod i Holme-Olstrup of all places. Fandt aldrig helt ud af, hvor i verden jeg egentlig befandt mig, og det bli'r ikke ligefrem bedre af at hænge med hovedet nedad i en eller anden rutsjebane med et SvendSved-agtigt slikpose-navn. Ej heller hjælper det på situationsfornemmelsen, at Thomas og jeg var omgivet af børn i lange baner og deres langsomt gående forældre med en utvivlsom dunst af hotdogs og familieliv efter sig.

Der er intet galt med familieliv. Jeg ønsker mig ét, når jeg bli'r 30 tror jeg. Der er bare ret MEGET af det i Bonbon-Land. Men, after all, så var det en ret sjov tur og jeg fik endda overskredet grænser i rutsjebanen og skreget så højt, at det ku' høres helt hjem til O'ense. Christ..

(Fraklip
..men jeg har altså også besøgt Assistentskirkegården, cyklet på Amager, spist Nørrebros bedste shawarma og været på Klaptræet og købt mit første 10-turskort. Og næsten sat mig ind  i metro-systemet (næsten).)

I like it so far, og glæder mig til at befri resten af mit liv fra dets fangenskab i Boxit, og integrere mig ordentlig herovre.


PS: I Bonbon-Land kan man købe tonsvis af bland-selv slik. Men det er ikke Bonbon-slik man kan blande. Det er derimod et tarveligt remix af Tom's og tysk discount. Skuffende. Hvor ER hundeprutterne?..

1 kommentar :

  1. Mangler du nogle ideer til din date, så vil jeg foreslå at du benytter www.datingspot.dk en anden gang

    SvarSlet