14.08.2010

Sved-kagen og min glamourøse rygrad (Jeeesus!)

Min rygrad er letbøjelig; den er lavet af helt specielt blødt materiale, rav eller sådan noget (sagde jeg måske ikke i et af mine første blog-indlæg, at jeg ville ha' mere glamour i mit liv?), og specielt designet til at kunne bukke. Især under.
Derfor prøver jeg ofte at opstille regler á la '0 kage og slik denne uge', og bla bla bla.. (er der NOGET som helst, der lyder bekendt her?) ;)
Men man må kun begrænse sig selv, så længe man ikke bliver kage-flabet af det :)
Man må ikke være så sund, at man bli'r flabet.

..Sorry damer, men det er flabet at takke nej til kage, som nogen har bagt og rørt, i deres ansigts sved.

(mmmm! Sved-kage?..).

Så fik jeg sagt 'flabet' tre gange på ingen tid. Sikkert hurtigere end du kunne nå at sige, "jamen Amo gi'r altså ikke sved på panden! Det må man godt takke nej til!"
(- Nej man må så ej, for selvkontrol af den kaliber FINDES jo ikke. Hold nu op.)

Velbekomme.
- Lotte.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar