12.08.2010

High Five! Det er torsdag :)

Interessant og fængende som bare pokker som min blog jo er, lægger jeg ud med nyheden om, at det idag er intet mindre end TORSDAG - endda en grå og regnfuld én af slagsen. Men udsigten fra Nørgård Mikkelsen reception er altid fan-tas-tic, så intet brok herfra (og så regn midt i august! Herre Jemini).
Men pyt med regn, det er torsdag og jeg skal i Fakta.

Torsdag aften i Fakta ER ikke tilflældigt; det er optakt til fest med tøserne, for torsdag er næsten lig med weekend og så går det ikke an at sidde derhjemme med sin kryds & tværs (den må jeg lave i morgen..).
Næ du. I aften bli'r det sjov og balla'e, så skal jeg nok komme op med mere dybsindige blogemner, de andre dage.

Dagens mål:
At fodre min blog med sjovhed HVER dag (ok så - årets mål, vel nærmere).
Jeg har ikke lavet den her blog for sjov vel, så skrives må der.
Tales,
/ Lotte

PS: Hr. Jemini, hvis du ser det her, må du gerne melde dig på banen, da jeg tit hører om dig, men endnu ikke er rendt på dig..? Kom på Boogies i aften, evt. måske er jeg dér.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar