21.06.2012

Yndlingsmad (you have the munchies now, yes?)








Så, idag går vi all in på mad. Det er ikke hulens interessant at se, hvad jeg har indtaget de sidste par uger. Men det er bare et udmærket selvportræt, så nu bringer jeg det alligevel.

Øverst er et 'vi er gået døde i fødselsdagsslikket, men den fæle Fernet Branca lever stadig i bedste velgående'-foto fra en god fest i fredags.
Morgenmaden dagen efter var noget mere delikat á la danske jordbær, vandmelon og hindbærsnitter (som iøvrigt bli'r vamle inden du kan nå at råbe 'vaaand!'). Okay. En grim cola har desværre sneget sig med på foto'et. Knapt så hipt.

Så er der studenterbrød. Dem skal man ikke kimse af. Her til Distortion, hvor de fungerer som energibar skyllet ned med Dansk Pilsner.
Ha, hvor lyder det ucharmerende!
- Og det bli'r kun bedre af min pænt uskarpe Nutella-mad, der tydeligvis RÅBER på en Michelinstjerne og på at få ophøjet sin status til noget, man godt kan flashe til sin politisk korrekte søndagsbrunch i Frederiksberg Have.. Sker nok ikke foreløbig (eller for fa'en - det bestemmer man jo selv). 


- Classy status har Cocio til gengæld. Cocio er 'mmm' ud over alle grænser. Hvad julebryggen laver på billedet, ved jeg ikke. Eller det ved jeg jo godt. For når vi har julebryg tilovers på bureauet, er der jo nogen, der må ta' tjansen at drikke dem om sommeren, så de ikke bli'r gamle.

Nederst finder vi endelig noget fornuftigt. Det er fordi, det er mine forældre, der har stået for det. Noget med fars grillede koteletter, nye kartofler, asparges, melon og parmesan. Måååms.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar