14.06.2012

Fotos. Er det det, I vil ha'?





Okay. Billeder på bloggen. Jeg prøver noget nyt.
Var på loppemarked på labre Vesterbro i lørdags, hvor min veninde havde en stand med alt sit misundelsesværdigt lækre kluns. Jeg syntes, det var for fint til at sælge, så jeg købte noget af det. Hun stod der i selskab med Jessica, som den fine mannequin hedder. Jessica blev dog solgt til en heldig mand samme dag. Endda på trods af, at hun havde mistet en hånd, da Lea på drabelig vis fragtede hende til Vesterbro.

Og så er der lige et billede af sommerens bedste køb: Danske jordbær. Need I say more?

...Nå ja, jeg købte et par fikse stilet-sandaler på loppemarkedet. Bare 100,- kr. for ubrugte. I ægte læder og med fin, trekantet hæl. Vil gerne være sådan én, der lige hopper på et par hæle på arbejdet en hel almindelig torsdag, og disse sko var en fin anledning. Mine fødder havde det dog knapt så godt som i Converse. Men det sagde jeg ikke til nogen (Av av).

Og så de søndags-boller, som Lea og jeg bagte forleden. De ligner en million. Á la sådan nogle plasticboller fra en eller anden udstilling i et stormagasin. Men de smeltede på tungen, så den var go' nok.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar