11.04.2012

Hundelorteejer

Har lavet klassikeren. Med manér.
Trådte i den (tilsyneladende) ALLERSTØRSTE hundelort, nogen hund/bjørn/mammut/tyrannosaurus ku' lægge (ja, jeg må li'ssom gå ud fra, der er tale om en dyrelort, alt andet vil jeg SIMPELTHEN ikke tænke til ende). Tror simpelthen ikke, hundelorte fås større. Og friskere og mere smattede. Hold nu kæft, hvor var det røvhamrende klamt.

Møgkøter! 
Og latterlige-afstumpede-retardo-hundeejer. Hvis der er flere af jer derude, så læs og LÆR!

Stod på Valby station og sku' nå toget, så måtte tørre lorten af på asfalten så godt jeg kunne -og asfalt absorberer bare ikke skidegodt vel - og måtte så ellers, som en anden freak, tilbringe ti minutter på tog-toilettet, i et klammo inferno af lortepapir og en stank uden lige, som fulgte mig som en skygge, jeg ikke ku' slippe af med, hele vejen til Odense.

FY FOR helvede!!


...sorry.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar