07.11.2011

Ugen der gik-gak

Er på få dage gået fra rollen som hjemmegående husmor med vasketøj til op over begge ører (og i min lejlighed bor vi kun to pers. - ergo må det vasketøjsmængdemæssigt være HÅRDT at være en familie på fire!) til rollen som kreativ tekst-aspirant hos Nørgård Mikkelsen. Har netop gennemlevet en uge som bød på lidt af alting.

Listen over 'lidt af alting':
- Har fået eget skrivebord på et ægte reklamebureau
- Har fået en vaskeægte brief på en vaskeægte kampagne, som drengene og jeg skal opfinde, så der kan komme Natteravne i Odense.
- Har været på tur med rigtige Natteravne. Havde gul jakke på, delte kondomer ud og blev helt glad af alle de 'søde unge mennesker' som bare var glade i låget og plagede efter kondomer.
- Har været vidne til, hvordan min helt ordinære kaffe-aftale med Tommy pludseligt endte i en PerVers FEST uden lige!! Mer' af den slags.
- Har været så flink at sørge for, at én eller anden anden heldig kartoffel nu kan høste frugterne af, at jeg har opgivet et forkert kontonummer til min arbejdsgiver. Værs'go - et par tusinde kroner lige ned i lommen. På en FREMMED!
- Jeg har været i Fyens Stiftstidende, blevet interviewet og fået taget 'bed'ler' til en ægte artikel om os fem krea-aspirante. ...Kreaspiranter.

I jordskokke-ly hos moar og farmand.
Lige nu, i skrivende stund, står verden dog stille. Jeg har lige spist min mors jordskokkesuppe og ser naturprogram om spækhuggere. Man må jo holde sig orienteret.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar