04.09.2010

Som en romkugle på den gode måde: Et mix af diverse mentale lækkerier.

Jeg kan godt li',

Når jeg kan spise hindbær direkte fra busken, på sniger-måden, i min mors bahgave. Anbefales.

Tyk tyk feta. Anbefales også (salattern go home).

Hvis Politiken en dag udgiver 'Turen går til Netto'. Bare fordi det ville overraske mig og få mig til at grine. Og dét ka' jeg godt li'.

Amo's chokoladekage med to meter glasur på. Og krydderkage. Og mormors æblekage. Og banankage og alt andet kage. Undtagen hvis nogen laver en sellerikage. ..Den vil ikke hive point hjem.

At jeg laver en gladheds-liste, og det eneste jeg kan proppe på den, er mad.. et lille suk herfra..

Ok så: Løbeture i solskin og power-ben som godt vil samarbejde (lidt svært at løbe på de dage, hvor benene lissom har nedlagt arbejdet).

Når min lillesøster informerer mig om, at min genbo er en very very handsome neger(sorry; mulat så). Prik prik prik.. 'ham kan du da godt ta', Lotte?!" Smukke mænd er kun godt for verden.

At mit tv altid slukker af sig selv midt i det hele. Og man skal ikke engang bede det om det. ...Pudsigt nok sker det altid på tidspunkter, hvor jeg alligevel burde gå i seng, så kan ikke lade være at sende mit dumme tv en venlig tanke..

At jeg snart har fødselsdag og kan mærke det utrolige ske: Jeg fylder sgu 17 igen. Så ta'r vi lige turen én gang til! Det frie liv - here we come! ;)

September. Fordi det er én stor fest. Alle har tilsyneladende fødselsdag(og vigtigt: de vil gerne fejre det, og invitere mig)og når de ikke har, er der studiestartsfester ALLE vegne og ALLE weekender.. man drukner næsten i alles glæde over, at vi nu skal til at stå tidligt op igen, cykle i regnvejr, læse i én uendeliged OG købe sig fattig i SDU's kantine.
Men pyt, lad os feste videre :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar