30.12.2013

3 ting, der har joinet mit liv

Har fået verdenskort, cykelhjem og Snapchat.

Verdenskortet er en nødvendighed. Man er simpelthen nødt til at vide, hvor Bratislava ligger. Eller Alaska.

Her ligger Bratislava.


Cykelhjelmen er sort. For der er ingen grund til at råbe op om mit nu sikkerheds-indpakkede hoved. Vi er så småt ved at nærme os et venskab, hjelmen og jeg.

- Og som indehaver af en allerede hjelme-agtig frisure, er det vel mig, der må tage teten og påføre mig sikkerheds-monstrum'et.

I det mindste er det en ærlig cykelhjem. Den optræder ikke med et alibi som bøllehat.

Det her er smart. Kan jeg bestille én med lækker, lys page?
Foto fra Sundby Cykler.

Snapchat kan jeg stadig ikke helt se meningen med.

Men det er hyggeligt at få "snaps" som det hedder, af Henriette, som stædigt snaps'er (?) mig i en uendelighed, selvom hun ikke får så meget tilbage, fordi jeg er en doven hund, der glemmer, når jeg har installeret en ny app.

Snaps er både sjovt og farligt. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar