25.11.2012

Undskyld, er det mig, der er Berit?

Det er søndag, det stormer og det regner og jeg holder FRI.
Så jeg kom lige på, at det vist var på tide at google billeder af mig selv.
Den slags kan man snildt kalde for navlepilleri, men det var faktisk med et lidt dybere formål, jeg gjorde det.

Meget af det, der ligger online om dig, kan nemlig lynhurtigt ende med at blive skræmmende offentligt på 'Skriv-mit-navn-på-Google-og-du-vil-opdage-riiimeligt-meget-om-mig'-måden. Derfor er det godt at google sig selv en gang imellem, for li'ssom lige at have en slags hånd i hanke med, hvordan du florerer rundt derude i cyperspace.

Så jeg prøvede, og sidder nu tilbage med en undren over, hvad det nu lige er, jeg har til fælles med 'Berit, som fik en hjerneskade af stress' (fælt..).
Nå men Berit dukker altså ret hurtigt op, når jeg søger på billeder af 'Lotte Skovsted'. Interesting...
(Foretrak måske lidt, at det var Cameron Diaz, som var kommet frem..)

Har du prøvet? Dukker Diaz op? Eller trak du også nitten, og opdagede, at du er i (Google-)bås med Mogens Glistrup eller Karen-Gudrun fra Skallebølle, hvis marsvin fik en infektion i endetarmen? Ja, det er ikke alt, man forstår, men prøv prøv!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar