05.06.2011

Too much of a good thing... is perfect.

Hvad jeg har lavet på det seneste? ..Tja. LEVET LIVET.

Har siddet i solen en hel dag, midt i Kå-be-hå med veninder og et stk. lækker kæreste; Morten Breum har passet anlægget og nætterne er lyse og vi har snart ferie og vi bli'r brune og alt kører på skinner. Så er det svært at undgå at elske det hele. Det er kun de famøse danske kartofler, jeg endnu mangler at indtage i år, før alt er intakt :)



Hvis mega-gadefesten 'Distortion' var et parti, var det dér, jeg ville sætte min stemme.
 Derudover har jeg, for første gang i mit liv, sat mine (wannabe sommerbrune) ben i Københavns sydhavn. Ikke dårligt. Meget cool. Faktisk rigtig, rigtig cool, at man fra Thomas' storebrors lejlighed kan gå lige ned på molen og ploppe i vandet eller nuppe en kanalrundfart i Thomas' storebrors båd. Dét er luksus for mig (har osse altid ønsket mig en storebror. Fx en sej én med egen båd. Heldigt, at min kæreste har en jeg kan 'låne').

De sidste tre dage i København (som bli'r min nye hjemby om en måned, wuhuu!) - har været skønnere end skønne, men I'm back in town (aka Odense) og har liiige et par eksamener som skal nail'es før den står på to måneders 'vi lever livet' på den carpe diem-agtige måde. 'Sommerferie' kan man også kalde det.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar