23.03.2011

Autodidakt diktatorisk didaktisme

Ugen har budt på dybt interessante facts, og jeg bringer dem herinde for at kunne sige, at jeg i det mindste HAR skrevet noget 'på det sidste', hvis du skulle finde på at spørge.

Man kan jo ikke bryste sig af blogger-titlen, hvis man arrogant, koldt og kynisk bare lader domænenavnet (eller hvad det hedder) svinde ind til et stille og slapt 'Iwashere.blogspot.com og lader det kede sig uden oplæg og opmærksomhed.
And so it goes:

Har spist årets første is, væltet på cykel, planlagt min fremtid (jaja det lyder flot, men der er jo ikke noget som helst der er planlagt før jeg står midt i det) væltet på bowlingbanen - meeen trods alt undladt at ryde med bowlingkuglen - konstateret at DK er i krig, at jeg faktisk er bange for at dén krig udvikler sig og ikke stopper inden for nærmeste fremtid, at vi er vidne til mange historiske ting for tiden, men at vi godt kunne ha' været dem foruden, at det er synd for japanerne, at det stadig er synd for de sultne i Afrika, at jeg drømmer underlige drømme om natten, fx at jeg var udstyret med verdens mindste tissemand som bare var til irriation i mine bukser, at CBB mobil er billigere end mit go'e gamle Telmore-abbonnement, at jeg er hammerforelsket i min kæreste, og derfor ualmindeligt ikke mig selv, p.t., at vi alle sammen bliver vildt kuldrede af at termometeret sniger sig op på 10(!!) grader, og at jeg er ubesejret verdensmester i overspringshandlinger, SAMT at 'autodidakt' er et skægt ord, som jeg gerne ville kunne sige at jeg er, inden for et eller andet område, engang.. Måske autodidakt livsnyder. 

2 kommentarer :

  1. Ja, det eneste man kan kritisere, er at der er for få indlæg. Bliv ved!

    SvarSlet
  2. TAK tak tak! :) ..men æh, hvem er du?

    (det er SÅ meget noget bøvl, at man skal ha' en Google konto for at kunne henvende sig med navn, og at alternativet er 'anonym')

    SvarSlet