15.02.2013

Medpassager i SÆRklasse.

Fredagsstatus.

Der sidder en mand over for mig i toget i ført dynejakke med pels (jaja, altså den slags pels, som efter et års tid ligner en død, skrumpet og indtørret bæver. Også kaldet "fake fra Bilka") og SHORTS!

Jeg skævede tilfældigvis lige ned under bordet, som adskiller os, og fik øje på et par bare, behårede mandeben med et par beige lærredsko for enden..?!
Det hænger ikke sammen.

Jeg kiggede op igen og registrerede rigtig nok dynejakken.
Overvejede et øjeblik, om det bare ben var et kunstigt ét, han har taget med som en slags "forårs-accessory", og tog mig selv i at bøje med ned og se under bordet, om benet nu også er hans eget..

Det er det.

Men han snøfter og hoster også helt vildt, så måske bør jeg anbefale ham en ordentlig påklædning? Han læser p.t. i en "Lærebog om massage", er cirka 19 år og dagens særeste med-passager so far.

God weekend!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar