28.10.2011

HIT med den prikkede bjergtrøje!

Selvom min cykel er mere praktisk (og lidt grim med dens stooore bogstaver som skriger 'DOWNTOWN' ned ad siden) end den er hip/trendy/københavnersmart, så er den alligevel min bedste ven,  for der skal mere end smartness til for at hive mig op af Valby Bakke. Med 'DOWNTOWN' risikerer jeg trods alt ikke at trille hele vejen tilbage til Vesterbro. Det ville være lidt træls.

PS: Overhalede en gang (i løb) en mand, som kørte på en af de der trehjulede el-køretøjer til dårligt gående.. Selvom han ikke kørte så stærkt, så så man alligevel lige mig og mine stænger i sprint OP af førnævnte bakke, overhale et stk. køretøj (dvs. noget med hjul på!). Jeg så aldrig rigtig manden køre forbi mig. Tror måske stadig han sidder midt på Valby bakke og gasser op for at komme hjem.. :-(

(Hallå - simpelthen fordi jeg er for smålig til at tie stille:
Bemærk lige, at jeg IKKE valgte den oplagte løsning, at kalde dette indlæg 'Jeg er så glaaad for min cykel'..! Jeg vil helst ikke havne på den forudsigelige hylde. Kun den smålige, muhahaha)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar